Whatsapp Business : (+90) 541 385 11 (05 TR) / (06 EN)

Teslimat ve İade Şartları


Teslimat ve İade Şartları

Siparişim elime ne zaman ulaşır ?

Sitemizde satılan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır.

İade süresi kaç gün ?

Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.

İptal Şartları nelerdir ?

Siparişinizi verdiğiniz gün saat 16.00’a kadar info@ildam.com.tr adresine mail göndererek iptal ettirebilirsiniz.

İade şartları nelerdir ?

İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

  • Ürünün faturası,
  • İade formu,
  • 7 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Ancak bazı kategorilerimizde ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir. Ürün satın almadan önce genel iade prosedürüne göre farklılık gösteren ürünlerin aşağıda yer alan iade şartları öncelikli olarak geçerlidir. Ödemenin iadesi ürün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1 – 3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır. Bazı doğal sağlık ürünlerinin hiçbir şekilde iadesi kabul edilmemektedir

Nasıl iade edeceğim ?

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi bu sayfadaki ürün iade formunu doldurarak tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte gelen iade formunu doldurarak ürünü Sürat Katgo ile tarafımıza gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir.Ürünü teslim aldığınızda üzerinde bulunan kargo numarasını arayın gelip sizden almasını isteyin. İadelerde kargo ücreti müşteriye aittir. Karşı ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir. Teknik servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.

Haftasonu Siparişleri

Takip eden ilk iş günü kargoya teslim edilecektir.

Stok Sorunları

Verdiğiniz siparişlerde tedarikçi firmaların stoklarında nadiren de olsa bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan mutlaka size ulaşılarak haber verilecektir. Size ulaşabilmemiz için lütfen kişisel bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz.

Adres Bilgileri

Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. Hatta varsa adresinizin tarif bilgilerini de bu bölüme yazabilirsiniz. (Örnek: Postanenin yanından girince üçüncü sokak vs.)

Hatalı / Eksik Siparişler

Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.